Aviz
12 May 2021

Întrebări frecvente


Atenție! Pentru completarea formularului și transmiterea documentelor vă rugăm să vă asigurați că folosiți ultima versiune a unui browser modern (Chrome, Firefox, Microsoft Edge).

Dacă accesezi pentru prima dată aplicația sau ai nelămuriri, te rugăm să parcurgi situațiile comune de mai jos.

Cum accesez un tip de cerere?

Pentru a accesa un formular este necesar să fii conectat în aplicație. Dacă nu ai cont îți poți crea unul din pagina de conectare.

Odată conectat, cererile pot fi accesate din secțiunea Formulare.



Cum încarc documentele solicitate și depun cererea?
După completarea formularui starea acestuia va fi - CIORNĂ și aplicația vă va redirecționa la pagina de descărcare a formularului. Documentul se descarcă, semnează și se încarcă scanat. Apoi, este necesar să încarci și celelalte documente specifice tipului de cerere. Dacă ai navigat de la fereastra de descărcare și încărcare a documentelor, poți reveni la ea accesând din nou formularul, navingând în partea de jos și acționând butonul [Atașează documente].

După încărcarea tuturor documentelor necesare, pentru a depune, se face click pe butonul CERERE DEPUSĂ. Aplicația va afișa numărul de înregistrare al cererii și veți primi un mesaj de confirmare pe email.

Am primit un mesaj în care mi se solicită clarificări, cum răspund?
Pentru a accesa secțiunea de răspuns trebuie să accesezi din nou formularul din secțiunea Formulare depuse, aplicația va afișa adresa de solicitare clarificări/completări care poate fi accesată prin click.
Răspunsul se încarcă în zona Încarcă documente clarificare prin click pe butonul [Încarcă] și apoi se trimite prin click pe butonul RĂSPUNS COMPLETARE/CLARIFICARE.



Am primit un mesaj în care mi se solicită plata, cum răspund?
Plata se efectuează în afara platformei dar este necesară încărcarea dovezii plății în aplicație.
Trebuie să accesezi din nou formularul din secțiunea Formulare depuse, aplicația va afișa Factura și adresa pentru efectuarea plății care pot fi accesate prin click.
Răspunsul se încarcă în zona Dovadă plată prin click pe butonul [Încarcă] și apoi se trimite prin click pe butonul PLATĂ EFECTUATĂ.


Am primit un mesaj că documentul a fost eliberat, cum îl accesez?
Documentul poate fi accesat din lista Formulare depuse prin click pe cererea respectivă.